mitt hundraåttiofemte

oh, yes i am!

jahapp,vad har jag gjort sen sist jag uppdaterade då?
jo, jag har övningskört med mami & det gick bra som vanligt.
sen har jag kollat på "jag ska bli en stjärna" så söta barn med så mycke drömmar.
men föräldrarna i programmet vill jag bara skjuta!

nu har jag pratat med bögval som är min stjärna!
& så får vi ju inte glömma mig då, som är en stjärna inom bloggvärlden ;)
hihi,love me!

jag ska sova om ett tag, för jag måste ju vara pigg imorgon kära läsare!
det blir nog ett till inlägg innan jag ska sova iallafall
så va inte oroliga att ni inte får se mer av mig ikväll!

PUSS PÅ ER SÅ LÄNGE!


Kommentarer
Postat av: bögval

du är min stjärna, bästis! <3

2009-12-01 @ 23:34:08
URL: http://metrobloggen.se/randigstudsboll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0