mitt tvåhundraelfte

nej hörrni, är det inte dags för sängen nu?
- jo det tycker iallafall jag.
just nu sitter jag & spelar nå café spel på fejjan.
asroligt! + att jag pratar med bästis på msn.
visade skruttan i camen & hon tyckte att den lillskiten hade blivit stor.
haha. jag saknar den tjejen så jag nästan dör.
det börjar bli olidligt, eller hur man nu säger?
helt enkelt, jag saknar henne föör mycket.

nu ska jag ta mig en cigg,borsta tänderna & sova.
hoppas på bättre mående imorrn! är ni med mig?
ja men det är väl klart ni är det! ;)

GODNATT SÖTNOSAR!


Kommentarer
Postat av: bögval

sluta skriv så gulliga grejer hela tiden, hihi (a)

duärbäst.

jag saknar dig med, på tok för mycket :(

INTE LÅNGT KVAR NU IALLAFALL <333333

2009-12-08 @ 23:28:12
URL: http://metrobloggen.se/randigstudsboll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0