mitt tvåhundratjugoandra


jamenvisst hörrni!

som ni förstår på texten ovanför så har jag fått körkort idag.
jag är överlycklig
..
god damn, jag är bäst?
ja, jag kan väl erkänna att jag är sjukt stolt över mig själv ;)


mr.gay
,mami & jag åkte till västerås imorse runt halv tio.
hade skrivning elva.
alla som gick ut innan mig klarade det!
jag blev rättså nervös & ställlde in mig på att det kommer bli röd text.
men icke sa nicke, GRÖNT BLEV DET!
wihoo!
nog om det.

jag, mr.gay & bror åkte till heby vid fyra & firade farmor som fyller år idag
dit kom även pappa med familj.
trevlans!
grattis till danne som också fyller år idag, nitton bast gubben ;)


nu ska vi kolla på dagens paradise hotel avsnitt & sen sova så vi kommer upp imorrn.

vi hörs imorrn sötisar!
pusssss

Kommentarer
Postat av: bögval

och jag är så förbannat glad för din skull!!!! <3

bäst äru! :*



och sen är jag glad över att vi ses snaaaaart!!!!

2009-12-17 @ 22:58:13
URL: http://metrobloggen.se/randigstudsboll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0