mitt tvåhundratjugofjärde

helgen har varit lugn & det gillar vi?
helt utan alkohol.
men det kanske beror på att jag fått körkort & i princip har varit ute & kört hela helgen?
- jag tror nog det ;)
har iallafall umgåtts med mr.gay hela helgen.
skjutsat hem folk, tjänat pengar & blivit stoppade av polisen..
är allt sånt kul för alla när man precis fått körkort?

dagen började med att jag & mr.gay käkade frukost/lunch på thai
svingott!
efter det åkte jag hem en sväng & fixade lite saker.

nu ikväll har jag träffat bästis som kom hem till sala idag!
förjävla mysigt må jag säga
har saknat dig sötis.

nu har jag landat hemma & ska kika på senaste avsnittet av paradise hotel tänkte jag.
ovanligt? ;)

vi hörs imorrn kära läsare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0