mitt tvåhundratrettioandra

gårdagen var...ja,vad ska man säga?
oplanderad - spontan - rolig & "ett kapitel i taget"

det började med att jag skulle köra en andreas,en kompis till han & min kompis bror..
vi skulle släppa av andreas kompis men slutade med att han åkte med.
vi for sen till broddbo för att hämta upp dan (?)
sen kom vi äntligen iväg till västerås.
där jag till en början bara skulle släppa av dom & sen åka hem.
men det slutade med att vi letade parkeringsplatser,ställde oss i fel
parkeringshus & jag följde med in på krogen, dock nykter & med mjukisbyxor.
HEJJA!
men väl inne på krogen fick jag även se looptroop
- vilket jag var skapligt sugen på redan innan vi åkte ;)
aamen, vi säger väl tack för igår då killar!

idag har jag varit med bästis & hennes karl i västerås
vi skulle kika på mellandagsrean
& jag må väl säga att det var den sämsta någonsin.

nu är jag iallafall hemma & mår bra.
ska börja tvätta kläder & packa som en tok, för imorgon bär det av till nörrland..
där det är cirkus en meter snö.
YES, va roligt?

lär sätta igång nu.
vi hörs ikväll gullungar ;)

looptroop


västerååås city


& en såndär "bara för att"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0