mitt tvåhundratrettiofemte

har landat i sundsvall nu, faktiskt igår!
resan gick bra, tog ungefär fem timmar?
& vi åkte bil,ja. 
åt hos ulla gjorde vi när vi kom fram också.
mahaa, vilken got mat ;)

idag åkte vi till stan vid elva
kikade först runt lite i stan.
jag köpte ett par chinos på rean, dock var dom inte helt ok!
efter det for vi till birsta & stissade runt, där hittade jag ingenting.
förutom en alkotest mätare & bin som jag & bästis ska ha på nyår.
mys.
där jag dessutom backade in i en bil med jerkers mammas bil.
bad me & gud så jag skämdes!
men inga skador blev det, som tur va.

nu ska vi fortsätta kika på filmen som jag somnade så skönt till igår.
mer uppdatering lovas!

puss på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0