mitt tvåhundratrettiotredje

hej&hå!
nu har jag fixat en massa, men inte packat ett skit.
har mest bara gått omkring & tänkt vad jag ska ta med mig.
- men så kommer man väl ingenstans? nej.

har iaf sytt om en 'klänning' som var väldigt tråkig enligt mig.
& det gick bra.
bilder kommer nångång i livet.

nu ska jag sätta igång med packningen om jag ska komma iväg någonstans imorrn.
ska upp tidigt & åka ner till gallerian en snabbis för att kika om jag hittar något snyggt till nyår.
partey.

vi hörs imorrn, om jag hinner med er ;)
annars hörs vi nästa gång då jag befinner mig i vinterlandet!
puss&kram!






Kommentarer
Postat av: bögval

iih, jajajajaaa <3

imorrn drääär viii!

love you most!

2009-12-27 @ 23:11:30
URL: http://metrobloggen.se/randigstudsboll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0