mitt hundraåttonde, två frågor

hemma igeen!

haha, min blogg känns tråkig, tycker jag själv.
så då lär den väl vara det för er som läser den också..eller?
säg vad ni tycker.
- vill ni ha mer eller mindre av något?
hjälp mig.

jag tänkte också fråga om vilken hårfärg ni tycker att jag ska ha?


well well.
jag har varit hos klittan & inte gjort ett skit i helgen..
men den har ändå varit nice ;)
vattnat lite kossor också sådära, eehe.

fyfan vad jag har längtat efter att duscha alltså..
& snart ska jag göra det också.
men föörst....ringa bögval, mhm!

puss






Kommentarer
Postat av: Anonym

coolaste katten ja känner!

2009-11-15 @ 22:31:59
Postat av: bögval

din blogg är awesome! sådeså ;)

hihi, tycker du ska ha ljusare hår, faktiskt <3

2009-11-15 @ 23:19:31
URL: http://metrobloggen.se/randigstudsboll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0