mitt hundrafemtioförsta

bloggat en gång idag?
- ja, jag har inte orkat.
jag sitter helt värdelöst vid min datan just nu eftersom den står typ på golvet? :S
eheh, får helt ont i axlarna :(
kom & massera?

strax ska jag iallafall borsta tänderna & lägga mig.
läsa lite teori & sen sova inför en ny praktikdag imorgon
med en tripp till köris vid elva.
jag har iallafall sköna tider.
tiotillfyra - jag trivs.

imorgon hoppas jag på BRA väder, tack.
& på torsdag vid lunch kommer jag ringa min bögval & säga att jag har.....?
jag har vadå? ;o
mm, nu får ni gissa er fram.
den som redan vet håller käften..ok?

puss & godnatt på er snyggingar.

jag & bror.
bilder föreställer mig & min bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0