mitt hundrafemtiotredje

hemma nuuuu!
jag är fruktansvärt glad idag.
men varför vet jag inte!
kan ju ha med imorgon & göra...eller?
eller så har det att göra med att jag stortrivs på min praktikplats.
jag har nästan skyltat klart i ett fönster för jul idag. hon tyckte att det va bra gjort.
fick många bra tips på hur man ska tänka också.
heltklart någonting jag skulle kunna jobba med.

gick in nere idag, vilket jag heltklart kommer att fortsätta med.
det är så att jag har en ytterdörr nere i källaren där jag kan gå in.
det är ungefär som att jag har en egen lägenhet..
fast utan dusch & kök men resten finns ;)

nu sitter jag & lyssnar på nick pitera ♥
mr.gay påminnde mig om honom imorse.
han är så himla bra.
har ni hört honom?
om inte, så lyssna här!

nu ska jag väl gå upp till resten av hushållet.
vi hörs senare ;) hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0