mitt hundratjugoförsta,eller?

har precis hjälp mami att skaffa facebook.
att "äldre" har så mycket svårare att förstå sig på teknik/datorer.
eller är det kanske just för att dom inte växt upp med det
& inte lagt ner tillräckligt med tid på det?
- ja, det gick väl bra till slut.
fast jag fick det ännu en gång bekräftat.
- jag har rätt kort stubin..oftast när jag är trött dvs :(

haha!
har hittat sötaste "ugg'sen" från Melba som jag trorligen ska inhandla.
titta gärna & säg vad ni tycker? :)

jag har världens bästa & finaste mamma ♥


bilderna är från en 'fotosession' mami & tjejklubben var på
(inte den till vänster i mitten.)

Kommentarer
Postat av: bögval

haha, kort stubin har då de flesta i våran släkt xD



iih, fina bilder <3

2009-11-17 @ 20:17:51
URL: http://metrobloggen.se/randigstudsboll
Postat av: mingan

haha,ja det måste nog vara så! ^^

ja, verkligen fina :D

2009-11-17 @ 20:26:45
URL: http://everylineisaboutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0