mitt hundratrettionde

nu kan man väl säga att barnvaktstiden är slut för idag.
moster kom hit för en liten stund sen, så nu är hon favoriten igen ;)
dom kikar tv i mamis sovrum.

min dag har varit underbar trots min enda timme till sömns inatt.
vi började med att äta frukost tillsammans.
sen starta vi igång med trolldegsbaket & massa fina figurer blev det.
i like them..så söta så.
sen lekte vi 'följa john' inomhus men slutade utomhus.
efter det gick vi in & åt..hon beställde köttbullar & makaroner den skitungen.
efter det la vi oss i soffan & mös till 'Zorro' vilket hon också fick bestämma.
sen tog vi ut figurerna från ugnen & hon var lite avis på mina så hon fick några.
men sen blev hon ännu mer avis på lillbebisen (se bild) & ville ha min..
hon blev "ledsen" & la sig med moster i sängen..så jag gjorde två nya bebisar åt henne.
men hon blev inte så glad ändå..hon är faktiskt sjuk också så jag förstår henne.
hon blir nog glad när dom väl kommer hem ;)

haha, jag är kanontrött & vill sova.
men jag hoppas på att klittan kommer till mig idag & som sagt man kan ju alltid hoppas..eller?

bilder från idag.
trolldegsbak

trolldegsbak

trolldegsbak

trolldegsbak

käääk

utomhus

utomhus

utomhus

utomhus


Kommentarer
Postat av: S A N N E ♥

härliga bilder :)

2009-11-21 @ 18:47:27
URL: http://sssssannes.blogg.se/
Postat av: S A N N E ♥

härliga bilder :)

2009-11-21 @ 18:47:30
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0