mitt sjuttioandra

inte för att jag riktigt vet vad det går ut på
men det ryktas om att man ska få flera besökare osv.
jag bryr mig egentligen inte om det, men kan ju vara kul att hjälpa andra.
så vill ni bli medlemmar på denna sida & få fler besökare så gör det här;
http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=everylineisaboutyou

sedan trycker ni på länken där det står;
"Registrera dig nu GRATIS! och få 100 garanterade besökare"




imorgon ska jag på möte hos rektorn på skolan
nice nice!
- äntligen blir det fixat med bytet av linje.

så ska jag leta runt lite på praktikplats också.
sen kommer arvida & hälsar på mig
vi ska baka bullar i stora lass ;) haha.

kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0