mitt åttonde

back home!
vilket är hur värdelöst som helst. jag vill tillbaka, nu på en gång
ja, jag ville inte ens åka hem.

norrland har varit bäst.
varit där sen i torsdags, som ni kanske märker. det är därför jag inte skrivit på länge.
haft fullt upp med annat såattsäga.

i torsdags när jag hoppade av tåget kom bästis och gav mig bamsekramen..
vi gick och fikade och pratade massa strunt.
sen gick vi på stan o busade/shoppade!
tror aldrig jag har släpat på så mycket påsar och väskor i hela mitt liv. asjobbigt.
kommer bild på det, haha.

när vi var hemma kom det lite folk över och drack litegranna!
mycket trevligt.
fredags blev det krogen med emma,jerker&andré.
det var helt o k.

lördags hade vi bara en massa mys - emma,jerker,jag&sötnos.
kollade på 'trick r' treat', sjuk film.

igår blev det också bara mys, helt underbart vill jag lova!
då kollade vi på 'bronson', den sög.

och idag åkte vi in till stan en sväng innan jag åkte med tåget.

uh, det brukar väl alltid vara skönt att komma hem när man har rest?
men tamejfan inte denna gång.

vi sammanfattar helgen med ordet:
awesome!

eeeee <3

på hemvägen fick jag ett telefonsamtal jag aldrig trodde jag skulle få.

lägger upp några bilder här, resten hittar ni på (http://mmmicaela.bilddagboken.se)

mysfika

subway

tuffing

öl.

klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0