mitt tjugofjärde

fikat med bärta idag, roligt som vanligt. <3
vilket jävla väder..
cykla med paraply i storm och spöregn är inte det lättaste.

nu är bror här
han kanske ska stanna och titta på idol med oss?
jag vet inte än. han flög in i köket och åt direkt.
men jag hoppasS på det.

har gjort om en massa bilder lite slarvigt, laddade ner något nytt program tidigare idag.
eller nytt ska jag väl inte säga
- kan säga 'nytt för mig'.
grymt roligt är det.

fröken bögval, nu får du ta och komma hem tycker jag!!

skrev tidigare idag att jag skulle testa lite olika frisyrer.
det gjorde jag också. eller iaf två/tre.
men dom får ni se en annan dag,haha.
heh

Kommentarer
Postat av: bögval

åååh, finis bild <33

2009-10-16 @ 18:45:09
URL: http://metrobloggen.se/randigstudsboll
Postat av: horny

fantiserar om dig varje dag. fantiserar om din sköna rumpa

2009-10-26 @ 19:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0