mitt tjugoförsta

inte skrivit någonting idag?
nej, det har jag tamigfan inte.
men då är det väl dags att jag gör det nu då.

idag har jag varit på möte i skolan,gick bra. bättre än jag trodde.
nu ska jag praktisera istället för att plugga, bäst!
först ska jag kika på en praktikplats nära bögval
- så att jag kan bo där for a while (aaa'
sen blir det väl i sala ett tag,osv!
saknar henne btw

sen va jag ner på ungstart och pratade med dom, fick lite papper.
ska skriva ihop personligtbrev&cv.
sen är det bara börja söka jobb, äntligen.

gjorde nyss teoriprov/test på datan
fick fyra poäng under godkänt, fifan va nice.
nu är jag nära, liite plugg till så ska väl det där gå bra hörrrrrni.

nu ska jag kika runt lite innan jag lägger mig o sover.
för att sen hasa mig upp ur sängen tidigt imorrn.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0