mitt tjugosjunde

jag hade så fruktansvärt tråkigt igår.
så vid ett på kvällen bestämde vi oss, jag & miah att gå ner på stan.
träffade på lite gubbsjuka gubbar & fick tvåhundrakronor av någon som tyckte att vi behövde mat.
med tanke på pengarna va de väl helt ok, visst?

hade fått en kommentar på min blogg där det stog:
"Är det okej att vara elak bara för att man är snygg eller populär?"

och, ja det finns nog mycke att diskutera om det.
men vadå, elak?
det finns en skillnad på att vara elak & att säga vad man tycker.
det beror på hur andra vill tolka det, anser jag.

sen om jag är snygg&populär eller inte, vad spelar det för roll?

sen fick jag en kommentar om att jag hade en fin blogg också
tack för det :)

hörs sen!
crays





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0