mitt trettiofemte

nu är jag äntligen hos min efterlängtade bögval & jag njuter!
helt wonderful.
jag kom i torsdags faktiskt, utan att så många kanske visste om det.

igår tittade vi på "one missed call" som jag & lilla bögval
för första gången tillsammans tittade på för ungefär sex år sen..
det va på den tiden man inte fick göra riktigt som man ville & tyckte mamma va dum!
jag kommer ihåg att jag ringde mami den kvällen & frågade om jag fick sova över. men icke!
hon trodde vi skulle hitta på satyg, vilken vi precis hade pratat om innan.
då blev man arg, men nu förstår man att det bara var av omtanke & rädsla för att något skulle hända oss. 
så med det vill jag säga, jag älskar dig mamma!

nu sitter jag här i lägenheten & väntar på att resten ska vakna.
- & det är tråkigt att vara vaken själv,ja.

såå, vad ska vi göra idag?
jag vet faktiskt inte..
gå på en promenad ska jag & bästis göra iallafall. men sen har jag inte det blekaste. 

hörs.
ihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0