mitt andra,ohejohå!

tidig morgon fast man inte ska till skolan. varför ska jag inte till skolan?
nej - allt står inte rätt till om man säger så..
nog om det!

igår var den värdelösaste dagen i hela mitt liv, på riktigt.
trött - sur - uttråkad - irreterad - ensam - osv - you name it!
jag var nog inte ensam om att tycka det heller?
men det blir inte bättre än vad man gör det till.

trafikskolan ringde idag och talade om att det fanns en ny omkörning åt mig idag
man tackar, man tackar!

jag vill ha oktober
1aa oktober klockan 7 på morgonen
1aa oktober klockan
1130 hos babee <3

& JAG SAKNAR MIN MAMMA SOM KOMMER HEM IFRÅN NEWYORK IDAG <3

PUSSBABES!

fan så nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0