mitt femte

tillbaka från helgens bravader. nej, man kan väl inte säga bravader direkt. 
vi kan säga att:
MIN HELG HAR VARIT VÄRDELÖS!
och det håller nog sällskapet också med om.
fredags var helt okej i gämnförelse med igår. men inget att ens jubla åt.
jajaa, jag mår iallafall bättre idag än dom som hade kul igår? eheh.

imorrn är det skola igen, vilket ska bli roligt.
håller på att göra en uppgift nu, en diktanalys vilket jag tycker är skitsvårt!
ska också plugga till provet på tisdag. uh

och snart är det onsdag kväll, då jag inte alls kommer kunna sova!
sen blir det torsdag 07:03 & sen 11:25! <3
FYSATAN VAD JAG LÄNGTAR! - efter dig bögval

hehe
bebismagen! heh.

Kommentarer
Postat av: horny

fan va du är sexig mikaela.

2009-10-26 @ 20:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0