mitt fjärde

yey!
idag blev jag hemma, fast jag lovat mig själv att gå till skolan.
Men har man ont i magen så har man?

dagen har bestått av telefonprat och vila.
vilket har varit mys <3

jag har verkligen ingenting att berätta idag.

nyss skrev jag ett brev om hela mitt liv, på ett ungefär.
var ett arbete till svenskan. sjuk uppgift tycker jag. varför ska hon veta allt om mitt liv?
antagligen för att se hur man skriver. Men då kan man väl ta om något annat?
nu är negativa bryden framme igen.

jaja, mina ögon sticker och jag kan knappt hålla mig kvar på stolen.
så nu ska jag flytta mig till sängen.

imorgon ska jag till trafikskolan och plugga teori.
snart har jag det där förbannade körkortet !!
sen till skolan för att ha en lektion.

på kvällen blir det KANSKE promoe, ses där?
6 dagar kvar, bögval & norrland <33
loooveley!

hihi

Kommentarer
Postat av: svenne

jag älskar att prata i telefon med dig, jag älskar allt med dig!

snart ses vi igen! JAG LÄNGTAR SÅ JAG DÖR!

2009-09-25 @ 00:45:06
URL: http://metrobloggen.se/randigstudsboll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0