mitt tredje

fan vad jag ligger i.
den här gången är det riktigt kul med bloggen!

va i skolan idag, och det va såklart kul. klassen är bäst! puss på er.
var på studiebesök på biblioteket och fick lyssna om kultur och fritid i sala,yey. lite segt.
fick sluta efter de, skönt.
imorgon ska jag vara med på idrotten för första gången på fyra år kanske. ska bli niiiice!
så blir det lite plugg ikväll till provet som kommer nästa vecka i arbetssätt&lärande.
nog om skolan,tack!

mår bra idag,gör jag.
något mer ni vill veta?

justja, mamma kom hem från newyork igår, mums vad jag har saknat henne. eheh!
fick lite saker & hon hade köpt en massa snygga kläder.. till sig själv såklart.
mamma är bäst <3
allt är tydligen bäst idag. härligt mingan!
har städar mitt rum nyligen och kastat en jävla massa onödigt shit.
snart kommer möblerna också, kommer bli hur snyggt som helst.

nu får det vara bra för idag.

PUSSBABES!



tröjan mamsen köpte i newyork <3

sakerna jag fick + guuudis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0