knock you down.

vi kör igång igen då.
denna gång struntar jag fan i rubriken.
- det blir liksom tråkigt på något vis.

jag har varit hos bästis ända sen den 2april.
20dagar av ren lycka.
fyfan vad jag har mått bra, "finns ingen i hela världen som kan få mig att må bättre"!
sådeså

jag tänker inte rabbla upp allt skoj vi gjort.
ni får kika på bilderna & fundera er fram ;)
hah.


hjärta.




brallzZz


robiiin.


sexparty


jjjjapp.


heyheyhey


victor


glömt.


andré


fniss.


bästis.


ppppatte.


robin & jerka.


crazycrille


robin & jag.


du är helt bäst.


pprillan sötnos.


"två frisyrer"


bästbästbästbästbästbästbästbästbästbästbäst.


mys i solen.


jjjim.


ILOVEU!


vi tycker visst lika om varandra!

Kommentarer
Postat av: bögval

DIG HJÄRTA MIG

kom tillbaka snart <3



punkt

2010-04-21 @ 22:37:53
URL: http://metrobloggen.se/randigstudsboll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0