mitt tvåhundrafyrtiosjunde

haft en helkul dag med mr.gay!
blev inget stan för vi kom på att det va röd dag somsagt.
så vi chillade hemma hos mig.
sen åkte vi till västerås med andreas & elias!
& hem igen.

nu har mr.gay åkt hem & jag har tittat på 'paradise hotel' & tjurat.
väntar spännt på nästa avsnitt ;)

fick en kommentar på inlägget "mitt tvåhundrafyrtiofjärde"
där bilderna från nyår var med;
"Anonym
om mitt tvåhundrafyrtiofjärde:
du körde när du inte kommer ihåg nått av kvällen?"
svar; nej, jag körde inte på fyllan..bilden är tagen dagen efter när vi var på väg hem.

nu måste jag sova, ska upp tidigt imorrn för att åka iväg till stockholm med mami
shoppashoppashoppa!
& trorligen får jag tillbaka min älskade kamera då också.

godnatt & sovgott alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0