mitt tvåhundratrettioåttonde

sådärja!
nu är vi hemkommna från hede.

nyårsafton spenderades med sjukt många härliga människor, både nytt & gammalt.
dock var vi aldrig till vemdalen, där det tydligen hade varit hur mycke ös som helst.
det fanns ingen ledig taxi, tyvärr.
men det blir ju vad man gör det till, så vi hade roligt ändå faktiskt.
dock är det kolsvart för mig från tolvslaget!
så mer kan jag inte berätta.
(bilder kommer sen)

vi blev kvar igår också & festade litegrann
& kom nyss hem som sagt.
har precis duschat & det var det skönaste jag gjort på länge.
nu väntar jag på bästis så vi kan ta en koppkaffe & cigg <3

vi hööörs gullungar ;)
PUSSIS!


Kommentarer
Postat av: bögval

det var lovely!

du är bäst! iih <3

2010-01-03 @ 15:32:25
URL: http://metrobloggen.se/randigstudsboll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0