mitt tvåhundrasjuttiofjärde

sitter på mamis data idag.
uppe tidigt är jag också ;)

nu sitter jag & kikar runt på lite kläder jag ska beställa.
men jag kan tamejfan inte bestämma mig om färgen på en tröja.
- haha!

nu ska jag skutta in i duschen.
sen ner på stan & boka klipp&färgningstid.
ska också inhandla ett par bralllZ ;)

tackar inte nej till en åsikt.

svart


eller ljusblå?
lutar mest åt den blå, skulle vara mysigt till sommaren!

(
jag vet att det är killmodell, det tar jag bara för att jag vill
att den ska gå ner lite längre..jag tycker helt enkelt att dom sitter bättre på mig ;)
mer behöver jag väl inte förklara?)


bildera är tagna härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0