mitt tvåhundrasjuttionde

aha, ännu en dag avklarad..
som om dett skulle vara hardey?
- fast lite hardy äre nog allt att ta sig igenom dagarna just nu.

har kikat på case39 för andra gången i mitt liv idag.
den är väl helt okejrå.

a justja, ni trodde kanske att jag va i västerås hela
dagen idag & handlade mig en helt ny garderob?
- nej, så blev det inte.
mami orkade inte.
men jag skulle aldrig för en sekund tacka nej till att min garderob
var helt förändrad imorgon när jag kikar efter dagens outfit.

någon som börjar planera det åt mig?
hoppasja.

nu ska jag gråta mig till sömns för att sen vakna upp..
till en ny dag att klara av.


& jag kommer aldrig förstå varför man gör saker, upplever saker.
- liksom åker utomlands, när man ändå sen får pinas med saknaden.
grovt att man funderar på att aldrig göra om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0